Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Ице,споко бе майка,сигурно някой преди теб го запалил 2-3 пъти,тази кола си пали много лесно съединителя на задна,особено на тротоар и сериозен баир,аз лично на стария съм го правил 2 пъти,и сега вече съм много внимателен на задна.....................
    Има логика задната е по-дълга от първата. Това ще да е, все пак хубаво беше да го обсъдим. Не се тормозя, каквото е това ще е
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Защо ли това не може да се случи с БМВ-то
      на Х3-ката на баща ми съм палил 2 пъти на тротоар.....такаче е възможно

      Comment


      • Не е истина. За 250 км. от предната регенерация на ДПФ-а, сега светна лампата за рег. отново.
        Общо за по-малко от 550 км. филтъра се регенерира 3 пъти.
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • Защото не може да се изчисти. За това става така. Не си далече от тоталното задънване. Ако искаш да го спасиш ми се обади да ти кажа какво да направиш.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • И на мен ми светва тая лампа вече 3-4 пъти но само когато е студен мотора например сутринта и почти веднага изгасва. Това означава ли, че и моя ще замине в скоро време - на 82 000 е колата.
            Алфа ромео 75 2.0
            Алфа ромео 147 facelift 1.6 T.S.
            Алфа ромео 159 2.4 JTDm

            Comment


            • Ето една опция, ама най-добре се почиства с флекса
              Attached Files
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                Не е истина. За 250 км. от предната регенерация на ДПФ-а, сега светна лампата за рег. отново.
                Общо за по-малко от 550 км. филтъра се регенерира 3 пъти.
                Имаш съобщение във Фейса.........................
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Моя откакто имам колата се е включил два пъти...преди 50 км и преди още 1000км. Скоро ще играе флекса...нема какво да го чистя.
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • Както знаете свалях кутия да сменям съединител, покрай това и разни други работи та ето малко снимки със цени(на дребно)
                    Attached Files
                    sigpic
                    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                    Comment


                    • Здравейте!
                      От няколко дни имам проблем с генератора.
                      Една сутрин, като запалих колата, светна на дисплея символа, изобразяващ акумулатор.
                      Така карах до работа и там замерих с мултицет напрежението при работещ двигател. Показанията бяха около 13.5-13.7 Волта.
                      Свалихме динамото и установихме, че има изгърмял диод. Закупихме нови диодни плочки и реле-регулатор.
                      Уви, след подмяна, резултата пак бе незадоволителен.
                      Пак свалихме динамото и този път проверихме намотките - установихме прекъсната статорна намотка.
                      Въпроса ми е - може ли да се пренавие статора или се предлагат нови статорни намотки?
                      Предполагам , че цената на нов генератор не е никак приятна. Замислям се и за варианта - втора ръка.
                      Някакви предложения?

                      П.П.
                      само за инфо - генератора е DENSO, 14V 120A.
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                        Както знаете свалях кутия да сменям съединител, покрай това и разни други работи та ето малко снимки със цени(на дребно)
                        Само с накладките си сбъркал майка,тези направо изяждат дисковете и не свършват мамка им...................

                        П.С.Аз като се замисля,скоро смених задни накладки МАФ-40 лв. и рейка,сложих такава от кола на 10 000 км.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Само с накладките си сбъркал майка,тези направо изяждат дисковете и не свършват мамка им...................

                          П.С.Аз като се замисля,скоро смених задни накладки МАФ-40 лв. и рейка,сложих такава от кола на 10 000 км.
                          Мислех да му го кажа същото за накладките ама рекох па да не се обиди сега Карал съм с такова феродо, даже още карам с него и не свършва...
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Ами те дисковете карат последни накладки и заминават в кофата, в момента даже са 4 десети под препоръчителния минимум. Дисковете са 28мм дават им min 26, а те са 25,6мм Аз обаче за 2мм диск не хвърлям това си е 1мм от всяка страна и ... айде сега чак толкова няма нужда Ако искате точна информация изчакайте да свършат накладките поемам ангажимент да ви кажа на колко са станали дисковете
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Мислех да му го кажа същото за накладките ама рекох па да не се обиди сега Карал съм с такова феродо, даже още карам с него и не свършва...
                            Аз не се обиждам Ники само се нервя хаха и бързо ми минава
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Мислех да му го кажа същото за накладките ама рекох па да не се обиди сега Карал съм с такова феродо, даже още карам с него и не свършва...
                              При мен същата работа,30х км със тях и не са мръднали,за диска обаче не съм забелязал да има ръб,може би защото и тях ги смених с нови заедно с накладките.
                              Alfa romeo GTVex
                              Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
                              Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
                              Аudi A3 1.8 20V 02"

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                                Здравейте!
                                От няколко дни имам проблем с генератора.
                                Една сутрин, като запалих колата, светна на дисплея символа, изобразяващ акумулатор.
                                Така карах до работа и там замерих с мултицет напрежението при работещ двигател. Показанията бяха около 13.5-13.7 Волта.
                                Свалихме динамото и установихме, че има изгърмял диод. Закупихме нови диодни плочки и реле-регулатор.
                                Уви, след подмяна, резултата пак бе незадоволителен.
                                Пак свалихме динамото и този път проверихме намотките - установихме прекъсната статорна намотка.
                                Въпроса ми е - може ли да се пренавие статора или се предлагат нови статорни намотки?
                                Предполагам , че цената на нов генератор не е никак приятна. Замислям се и за варианта - втора ръка.
                                Някакви предложения?

                                П.П.
                                само за инфо - генератора е DENSO, 14V 120A.
                                здравей колега мога да ти дам тел. на добър майстор ако искаш това е за сега пиши ми на лична поща

                                Comment

                                Working...
                                X